به گزارش اکونا پرس،

تیزر فیلم سینمایی «ئه‌زموون» (امتحان) The Exam به کارگردانی شوکت امین کورکی، به تهیه کنندگی ممد اکتاش، به نویسندگی مشترک شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری فیلمنامه‌نویس سرشناس ایرانی و محصول مشترک اقلیم کردستان عراق و کشورهای آلمان و قطر؛ برای معرفی در بخش «رقابتی اصلی» Crystal Globe پنجاه و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کارلووی واری» و دیگر جشنواره‌های جهان، رونمایی و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شد.

فیلم سینمایی «ئه‌زموون» محصول کمپانی «میتوس فیلم» در برلین و کمپانی «مستی فیلم» در سلیمانیه و با حمایت وزارت روشنبیری (فرهنگ و هنر) و جوانان حکومت اقلیم کردستان تولید شده که در پاییز سال 2019 با مدیریت فیلمبرداری ادیب سبحانی در شهر سلیمانیه پایتخت فرهنگ و هنر اقلیم کردستان فیلمبرداری شده است و عوامل حرفه‌ای سینمای اقلیم کردستان و کشورهای ایران، ترکیه و آلمان در این پروژه سینمایی حضور موفقی داشته‌اند. 

در فیلم سینمایی «ئه‌زموون» ترکیبی از بازیگران سرشناس و باتجربه اقلیم کردستان به همراه تعدادی از بازیگران جوان، از جمله؛ ئافان جمال، فانیا سالار، حسین حسن، شوان عطوف، هوشیار زیرو نیروه‌یی، نیگار عثمان، کاوه قادر، عادل عبدالرحمان و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

توجه: تیزر فیلم سینمایی «امتحان» به همراه این خبر، ارسال شده است.

صفحه رسمی فیلم سینمایی «ئه‌زموون» در اینستاگرام:

https://instagram.com/the_exam_movie?utm_medium=copy_link

صفحه رسمی فیلم سینمایی «ئه‌زموون» در فیس‌بوک:

https://www.facebook.com/The-Exam-%D8%A6%DB%95%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%88%D9%86-106319785023346/