به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، تبیین اندیشه دینی و فرهنگ اسلامی موضوع مورد بحث و گفت و گو در مجموعه برنامه «ژرفا» است که از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.

جایگاه اندیشه و تفکر در قرآن، فلسفه تعلیم و تربیت، جایگاه فطرت در فرهنگ و اندیشه دینی، کارکردهای فرهنگی و اجتماعی عبادت، جایگاه قدرت در اندیشه دینی، رسانه ها، اخلاق و فرهنگ دینی، موانع و محدودیت های فرهنگ دینی، نقش فن آوری های نوین در توسعه فرهنگی، نقش ها و شیوه های مشارکت مردمی در توسعه فرهنگی، اقتصاد اسلامی و فرهنگ دینی و ... از جمله موضوعات و مباحثی است که در مجموعه برنامه «ژرفا» به آن پرداخته خواهد شد.

در این رابطه کارشناسان برجسته دینی و فرهنگی از جمله دکتر محمود ویسی، حجت الاسلام دکتر گندم کار، دکتر کامل دلپسند، دکتر مسعود شاورانی، دکتر رستم نادری، حجت الاسلام محمد داوری، حجت الاسلام رضا شاه محمدی و ... به این برنامه دعوت شده اند که در خصوص موضوعات مطروحه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت. 

پخش نظرات کارشناسان اهل تسنن از سنندج و مهاباد در خصوص موضوع مورد بحث هر برنامه از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

«ژرفا» به تهیه کنندگی علیرضا مهدوی با اجرای کریم کلاشی فرد، هر دوشنبه ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 35 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.