به گزارش اکونا پرس،

به‌نقل ازروابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه این هفته «ما مردم» به این نکته اشاره دارد که بدیهی است دولت بایدن با عواقب تصرف کشور افغانستان توسط طالبان در داخل و خارج از ایالات متحده به مدت نامحدود در آینده دست و پنجه نرم کند.

جنگ افغانستان باعث شد واشنگتن تریلیون‌ها دلار صرف کند تا پس از کشته شدن صدها هزار غیرنظامی افغانستانی، این کشور را ترک کند. رویدادهایی که در افغانستان به سرعت در حال وقوع است، بازی قدرت را در سیاست ایالات متحده پیچیده می‌کند؛ زیرا جناح‌های مختلف سعی می‌کنند از پاسخگویی فرار کنند.

دانیل لازار، روزنامه نگار و نویسنده و گارلند نیکسون، مجری برنامه گفت‌وگوی رادیویی و تحلیل‌گر مسائل سیاسی به عنوان مهمانان این هفته برنامه به بررسی تبعات کوتاه مدت و بلندمدت شکست آمریکا در افغانستان برای دولت این کشور می‌پردازند.

 دنیل آریا، مجری «ما مردم» از لازار و نیکسون می‌پرسد که به نظر آن‌ها بازی سرزنش در شکست آمریکا در افغانستان چگونه به پایان می‌رسد؟ و دولت بایدن و به‌ویژه وزارت خارجه ایالات متحده چه نقشی در خروج آشفته نیروهای آمریکایی از افغانستان داشته است؟

برنامه «ما مردم» به تهیه‌کنندگی عاطفه‌سادات دربندی روز چهارشنبه ساعت 12:30 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن روز پنجشنبه ساعت 7:30و 19:30 و جمعه ساعت 06:30، شنبه ساعت 03:30 و 15:30 و یکشنبه ساعت 23:32 خواهد بود.