به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «ذبیح الله خدائیان» بر ضرورت لزوم دسته بندی و طبقه بندی زندانیان گفت: تلاش های قابل توجهی برای طبقه بندی زندان ها و جداسازی مجرمان از یکدیگر بر اساس نوع جرایم آنها انجام شده است.

خدائیان افزود: این اقدامات با تاکید سند تحول قضایی و آیین‌نامه اجرایی زندان‌های کشور انجام شد، اما تکمیل آن زمان بر بود.

خدائیان همچنین خاطرنشان کرد: طبقه بندی قتل های غیرعمد، نوجوانان، مواد مخدر و همچنین جداسازی مجرمان از مجرمان انجام شده است، اما طبقه بندی کامل نیازمند زمان، فضای کافی و نیروی انسانی است.

سخنگوی قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد با همکاری جدی دولت به زودی تمامی زندانها و زندانیان طبقه بندی شوند.

خدائیان با گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار حسن تهرانی مقدم گفت: تهرانی مقدم شایسته عنوان افتخارآفرین «پدر برنامه موشکی ایران» است.

ذبیح الله خدائیان در نشست خبری خود خاطرنشان کرد: ایران امنیت و حاکمیت خود را مدیون کسانی است که برای دفاع از کشور جان خود را فدا کردند و با توجه به این واقعیت، دشمنان دیگر از گزینه نظامی به عنوان جایگزین مذاکره صحبت نمی کنند.

پنجمین نشست خبری ذبیح الله خدائیان سخنگوی قوه قضائیه روز سه شنبه 25 آبان 1390 برگزار شد. خبرگزاری تصویری ایران پرس مشروح و تصاویر نشست را به آدرسhttps://farsi.iranpress.com/  در اختیار مخاطبان قرار داده است.