به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از مصطفی قوامی، تهیه کننده «ما و شما»، سامان حسین پور و آکو زند کریمی، دو فیلمساز محبوب درحوزه ساخت فیلم کوتاه، مهمان این برنامه خواهند بود و به بیان چگونگی فعالیت های هنری خود خواهند پرداخت.

قوامی در این خصوص گفت: فیلم های «مادرزاد»، «ذبح» و ... به کارگردانی مشترک سامان حسین پور و آکو زند کریمی موفق به دریافت جوایز فراوانی از جشنواره های خارجی و داخلی شده و در این برنامه به تشریح آن پرداخته خواهد شد.  

سامان حسین پور، نویسنده و کارگردان، دانش آموخته تصویربرداری و لیسانس سینما و کارگردانی است و فعالیت خود را از سال 1358 با بازیگری در تئاتر شروع کرد. اولین فیلم دانش آموزی وی با عنوان بلوتوث موفق به دریافت تندیس نقره کارگردانی شده است. 

وی در کارنامه هنری خود، نویسندگی، تدوینگری، تصویربرداری و کارگردانی، دستیاری کارگردانی، دستیاری تصویربرداری و منشی گری صحنه را تجربه کرده است. 

یک هیچ، برگ های پاییزی، ماهی، مردی که یادش می رفت نفس بکشد، غسالخانه و ... از جمله فیلم های کوتاه به کارگردانی سامان حسین پور است. 

نریشن معرفی کامل مهمانان برنامه و بیوگرافی هنری آنان، پخش قسمت هایی از فیلم های مطرح و تاثیر گذار آنان، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل «ما و شما»، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها  و ... از بخش های دیگر این برنامه است که قوامی در آخر به آن اشاره کرد. 

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی 21آذر، ساعت 21 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.