به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از معصومه شریفیان، تهیه کننده « شما و سحر»، مونا غمخوار، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه امشب حضور خواهد داشت و در خصوص فعالیت های هنری اش برای بینندگان خواهد گفت. 

شریفیان در این باره گفت: مونا غمخوار، بازیگر مجموعه تلویزیونی «یادداشت های یک زن خانه دار» است که هم اکنون از کانال اردوی شبکه سحر در حال پخش است و مورد توجه بسیار زیاد مخاطبان اردوزبان قرار گرفته است. 

مونا غمخوار، متولد 1366 لیسانس رشته کسب و کار، فعالیت خود را از 1370 در سن 4 سالگی در تئاتر شروع کرد و در سال 1371 با سریال خاله سارا وارد تلویزیون شد. 

غمخوار در سریال خانه ما، عمه طوبی، طلاق، همسایه ها و ... و فیلم هایی چون دشمن، ویرانگر، مراسم آبرومندانه، فرزند صالح و ... به ایفای نقش پرداخته است.

پخش قسمت های از «یادداشت های یک زن خانه دار»، پلی بگ هایی با موضوع شعر و ادبیات فارسی و اردو، اخبار فرهنگی و هنری، معرفی برنامه های کانال اردوی شبکه سحر، کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی زنده است که معصومه شریفیان در آخر به آن اشاره کرد.

«شما و سحر» با اجرای سکینه مهدی، 28 آذر ماه، ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.