به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، هفدهمین اجلاس فوق‌العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی با حضور ۲۰ تن از وزیران امور خارجه و ۱۰ تن از معاون های وزیران امور خارجه اعضای این سازمان از سراسر جهان اسلام در شهر اسلام‌آباد و در محل تالار مجلس شورای ملی این کشور آغاز شد.

این نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی به دنبال بالا گرفتن نگرانی‌های فزاینده بین‌المللی در خصوص بحران انسانی در افغانستان و فوریت پیدا کردن رسیدگی به این وضعیت، اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرد. 

برنامه «آینه دنیا» از رادیو هندی شبه قاره و شرق آسیای معاونت برون مرزی با دعوت اسکایپی از سه کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی به نام های 

«عبد الباسط» سفیر سابق پاکستان، «مبشر میر» و «راشد عباس نقوی» به تحلیل تصمیمات مختلف این اجلاس می پردازد، همچنین از گفته  های «ابراهیم حسین طه» دبیر کل سازمان ھمکاری اسلامی، «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل و «عمران خان» نخست وزیر پاکستان به عنوان صدای شاهد استفاده می کند. 

برنامه «آینه دنیا» دوشنبه 6 دی ساعت 18:30 به وقت تهران، با تهیه کنندگی علیرضا سعیدی بر روی آنتن رادیو هندی است و پس از آن بر روی سایت رادیو هندی به آدرس  https://parstoday.com/hi بارگزاری می شود.