به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، به سنت هر ساله، ویژه برنامه «عیدانه» رادیو ارمنی در ساعت 22:50 به وقت تهران، جمعه 10 دی برابر با 31 دسامبر به وقت تهران آغاز خواهد شد.

در این ویژه برنامه عیدانه که تا ساعت 00:50 بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت، فضای روحانی و فرح بخشی برای هموطنان ارمنی و همچنین مخاطبان رادیو ارمنی در ارمنستان و سایر نقاط جهان فراهم می شود.

رادیو ارمنی معاونت برون مرزی به مناسبت ورود به سال 2022 میلادی ویژه برنامه هایی مفرح، معنوی و شاد پخش خواهد کرد. این برنامه ها متشکل از: تبیین سنت ها و ارزش های مربوط به ایام عید میلاد حضرت مسیح (ع) و اشعار و سرودهای متناسب با این ایام، خوانش پیام های تبریک مخاطبان ارمنستانی و ایرانی، قرائت پیام اسقف ارامنه آذربایجان و اصفهان، مصاحبه با اسقف اعظم خلیفه گری تهران و .... خواهد بود. 

شنوندگان و مخاطبان رادیو ارمنی می توانند از طریق گیرنده های دیجیتال تلویزیون در فهرست کانال های تلویزیونی بخش کانال برون مرزی و نیز موبایل اپلیکیشن «ایران صدا» این برنامه را دریافت خواهند کرد. 

مخاطبان در ارمنستان و سایر نقاط جهان از طریق تارنمای رادیو به آدرس www.parstoday.com/hy این ویژه برنامه و سایر برنامه های رادیو را دنبال کنند. 

علاقمندان، مخاطبان و دنبال کنندگان برنامه های رادیویی می توانند از طریق شماره تماس22013761 و 22162768 و ایمیل armenian@ws.irib.ir پیام ها، پیشنهادات و انتقادات خود را با رادیو ارمنی اداره کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی در میان بگذارند.