به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، علیرضا صمدی کارگردان، پیام احمدی‌نیا بازیگر و رضا مهدی‌زاده طراح صحنه فیلم سینمایی «صحنه زنی» قرار است فرداشب در «سینما آی‌فیلم» درباره جزئیات ساخت فیلم به مخاطبان این برنامه توضیحاتی بدهند.

«صحنه زنی» فیلمی است که برای نخستین‌بار به سراغ روایتی ناگفته از معضلی اجتماعی و نمایش لایه‌های پنهان آن در زیر پوست شهر رفته است؛ آسیب اجتماعی‌ای که باعث می‌شود انسان‌ها از جان خود مایه بگذارند تا توان زندگی کردن داشته باشند. فیلم قصه آدم‌هایی است که بر اثر فقر، اعتیاد یا دیگر مشکلات اجتماعی حاضر به ایجاد تصادف ساختگی و دریافت پول بیمه می‌شوند.

فیلم «صحنه زنی» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی و تهیه‌کنندگی مجید رضابالا محصول سال ۱۳۹۹ است و مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، سیامک ادیب، غزاله جزایری و مجید صالحی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برنامه «سینما آی‌فیلم» به‌کارگردانی عطا جاوید و اجرای حسام فروتن، چهارشنبه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ به مرور اخبار مهم سینمای ایران و معرفی ویژه یکی از فیلم‌های در حال اکران و مصاحبه با عوامل آن می‌پردازد. تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت‌های ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ است.علاقمندان می توانند با مراجعه به لینک http://fa.ifilmtv.ir/Program/Content/9969این برنامه را در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم نیز مشاهده کنند.