به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «ایران امروز» به بهانه سفر رییس جمهور به روسیه و وزیر امور خارجه به چین، رویکرد دولت سیزدهم در سیاست خارجی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

حامد وفایی، علی رضوان‌پور و رحمان قهرمان‌پور تحلیلگران مسائل بین‌الملل به عنوان کارشناسان برنامه، به بررسی زوایا و ابعاد نگاه به شرق در سیاست خارجی دولت می‌پردازند.

 اعزام سه دیپلمات ایرانی به جده برای استقرار در مرکز سازمان همکاری‌های اسلامی، نقاط اهمیت تفاهم ۲۵ ساله با چین و تفاهم‌نامه احتمالی با روسیه و هراس غرب از نزدیک شدن این سه کشور و تمرکز خاص دولت بر روابط با همسایگان از جمله دیگر محورهای گفت‌وگو با کارشناسان «ایران امروز» است.

لیلا فرامرزی مجری برنامه همچنین از این تحلیل‌گران مسائل بین‌الملل می‌پرسد که آیا دستاوردهای سفر رییس جمهور به مسکو و دیگر سفرهای دیپلماتیک می‌تواند عاملی برای خنثی‌سازی تحریم‌ها باشد؟

برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی سه‌شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک  https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.