به گزارش اکونا پرس،

به‌نقل از روابط‌عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «سنتز» که به مهم‌ترین موضوعات مرتبط با مردم آمریکای لاتین می پردازد، در این قسمت به تلاش رهبران آمریکای لاتین به منظور بهبود زندگی مردم در سال 2022 و چالش های پیش روی این کشورها اختصاص دارد.

آمریکای لاتین سال 2022 را در حالی آغاز کرده است که محور اصلی رهبران آن تلاش بیشتر برای زندگی بهتر مردم است. سال گذشته، چالش مشترک همه کشورهای آمریکای لاتین، کووید19 بود که علاوه بر تلفات جانی، آسیب های اقتصادی و اجتماعی جدی را به بار آورد. در این برنامه همچنین چالش‌های آمریکای لاتین که هر کشور در سال جدید با آن مواجه است، با توجه به صحبت‌های روسای جمهور آن کشور ارزیابی می شود.

برنامه «سنتز» محصول شبکه هیسپان تی وی به تهیه کنندگی مهدیه اسماعیل پور، پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 3:00 بامداد به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 10:00و 19:00 و روز جمعه ساعت 12:00 بازپخش می شود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/sintesis/778 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.