به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «ایران امروز» به مناسبت ورود حضرت امام (ره) به کشور و آغاز دهه فجر به انقلاب اسلامی و ویژگی‌ها و آثار منحصر به‌فرد آن می پردازد.

 دکتر منوچهر محمدی نویسنده، دکتر حسین بنیانیان کارشناس مسائل انقلاب اسلامی و محمد قادری روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی کارشناسان برنامه این هفته «ایران امروز» هستند و ضمن مقایسه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیا به ویژگی‌های خاص انقلاب ایران می‌پردازند.

آثار و تبعات انقلاب اسلامی بر مردم ایران و سایر کشورهای منطقه از جمله دیگر محورهای موضوعی برنامه است.

 لیلا فرامرزی مجری «ایران امروز» در گفت‌وگو با کارشناسان برنامه موضوعاتی از جمله تلاش مردم ایران برای به دست آوردن استقلال را در زمانی که تقریبا همه کشورها برای حفظ خود به نوعی وابسته برابر قدرت‌ها بودند، به بحث و بررسی می‌گذارد.

برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی سه‌شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک  https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.