به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، دلایل شکل گیری وانحراف گروهک مجاهدین خلق در دهه پنجاه شمسی در مستند«پنجاه سال بعد» برای مخاطبان اردوزبان شبکه سحر بررسی می شود. 

در این مستند، عوامل موثر در از بین رفتن فضای درست مبارزه با دیکتاتوری شاه درگفت و گو با  کارگردان، نویسنده و تهیه کننده فیلم سیانور( با موضوع فعالیت و جنایات گروهک مجاهدین خلق) و نیز شخصیت های حقیقی این فیلم که عقبه تاریخی و سیاسی در سازمان مجاهدین داشته اند، تشریح خواهد شد. 

مصاحبه با خانواده شهید مجید شریف واقفی درباره چگونگی مبارزه و شهادت او که یکی از اعضای اصلی سازمان مجاهدین خلق و از جمله قربانیان تغییر ایدئولوژیک این سازمان بود، واقعیت وجودی این گروهک را برای مخاطب آشکار خواهد ساخت.

 در این مستند تصاویر آرشیوی تاریخی از فعالیت ها و جنایات گروهک منافقین و پخش قسمت هایی از فیلم سیانور به مدد تصویر سازی مخاطب از وقایع آن زمان خواهد آمد. 

«پنجاه سال بعد» به کارگردانی صالح بهشتی و تهیه کنندگی مهدی عرب، تولید شبکه پرس تی وی بوده و با زبانگردانی بهزاد بدلی، یکم اسفند ساعت 18 به وقت تهران  از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.