به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «پرونده های فلسطین» (Causa Palestina)  با اجرای خوان کارلوس روسو در این قسمت به بررسی حمله آشکار اشغالگران رژیم صهیونیستی به خبرنگاران  و محدودیت های پیش روی فعالان رسانه ای در سرزمین‌های اشغالی اختصاص دارد.

در این برنامه می بینیم که روزنامه‌نگاری یکی از سخت‌ترین و خطرناک‌ترین شغل‌های جهان است، به‌ویژه در مناطق درگیر مانند سرزمین‌های اشغالی فلسطین که رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را می‌کند تا از انتشار تصاویر و اخبار جنایات روزانه خود علیه  شهروندان بیگناه فلسطینی‌ در سراسر جهان جلوگیری کند. با وجود همه ارعاب، آزار و اذیت و حتی کشتار توسط نیروهای رژیم صهیونیستی، روزنامه نگاران فلسطینی همچنان بر وظیفه خود برای انتشار حقیقت در مورد بی عدالتی که  برمردم فلسطین تحت اشغال اسرائیل از سر می گذرانند، ثابت قدم هستند.

برنامه «پرونده های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و بازپخش آن همان روز ساعات 9:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس  https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.