به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، آتش تقی پور، هنرمند قدیمی و پرطرفدار سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در برنامه امشب با مخاطبان کردزبان شبکه سحر گفت و گوی صمیمانه ای خواهد داشت. 

گفتنی است سریال " روزی روزگاری" یکی از هنرنمایی های ارزشمند وی است که هم اکنون از کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است و مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفته است. 

آتش تقی پور متولد 15 فروردین 1324 در خوی از 1346 فعالیت خود را آغاز کرده است.

صحنه‌زنی،خروج،دم‌سرخ‌ها،ترومای سرخ،زبان مادری،مهتاب روی سکو،عروسک 

چشمک،مسافران،عروس حلبچه،صنوبرهای سوزان،شاخه‌های بید،طلسم،حماسه دره شیلر،زیر باران،شب مکافات و ... از جمله فیلم های سینمایی است که وی در آن بازی کرده است. 

معمای شاه، سربداران،   ستایش، جلال الدین، مسافر،شب دهم، تنهاترین سردار و ... نیز از جمله سریال هایی است که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی هنری کامل مهمان، پشت صحنه قسمت های قبل برنامه «ما و شما»، گزارشی از نظرسنجی ها از مخاطبان درباره کیفیت برنامه های پخش شده بصورت اسکایپ از بخش های برنامه امشب خواهد بود.

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی هشتم اسفند ماه، ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.