به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «سگ‌ها و گربه‌ها» به مناسبت وقوع جنگ در اوکراین، نگاهی دارد به برخورد گزینشی و کاسب‌کارانه آمریکا و غرب به جنگ‌های رخ داده در جهان.

این برنامه با طرح این سوال که آیا فقط اوکراین درگیر جنگ است؟ به این حقیقت می‌پردازد که هر روزه هزاران نفر در یمن، سوریه، سومالی و کشورهای دیگر کشته می‌شوند اما غرب و رسانه‌های غربی فقط و فقط بر اوکراین تمرکز کرده‌ و به گونه‌ای برخورد می‌کنند که گویی در بقیه دنیا صلح و آرامش برقرار است.

لمبیت اوپیک مجری برنامه با اشاره به وعده‌های توخالی و پوچ بایدن و شرکا مبنی بر حمایت از اوکراین و اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، به رئیس جمهور اوکراین توصیه می‌کند حالا حالاها باید صبر پیشه کند تا آمریکا و کشورهای غربی به وعده‌هایشان عمل کنند و تحریم‌ها اثرات خود را نشان دهند.

 مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» البته از اوکراین می‌خواهد تا انتظار چندانی از ناتو نداشته باشد، چرا که سربازان این سازمان تازه از جنگ ۲۰ ساله از افغانستان بازگشته‌اند و به این زودی‌ها تحمل یک شکست دیگر را ندارند.

برنامه «سگ ها و گربه ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150103این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.