به گزارش اکونا پرس،

به‌نقل از روابط‌عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «سنتز» که به مهم‌ترین موضوعات مرتبط با مردم آمریکای لاتین می پردازد، این قسمت با نگاهی به سفر دو مقام بلند پایه روسیه به آمریکای لاتین، همکاری روسیه با ونزوئلا و دیگر کشورهای آمریکای لاتین را زیر ذره بین می برد.

در این برنامه به سفر دو مقام بلند پایه روسیه به کشورهای آمریکای لاتین و دیدار آنها با مقامات کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا که هر سه تحت تحریم های شدید آمریکا قرار دارند، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

در «سنتز» می بینیم که مقامات روسیه بر گسترش همکاری‌های همه جانبه کشورشان با آمریکای لاتین برای مقابله با این اقدامات خصمانه، غیرقانونی و یکجانبه آمریکا و غرب، تاکید دارند.

برنامه «سنتز» محصول شبکه هیسپان تی وی به تهیه کنندگی مهدیه اسماعیل پور، پنجشنبه 19 اسفند ماه ساعت 3:00 بامداد به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 10:00و 19:00 و روز جمعه ساعت 12:00 بازپخش می شود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/sintesis/778 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.