با ما همراه باشید تا در این مقاله علاوه بر معرفی برترین آهنگ های سهراب پاکزاد، به معرفی و بیوگرافی کامل این خواننده و سرگذشت او هم بپردازیم.

سهراب پاکزاد یکی از خوانندگان کم حاشیه ایرانی دهه 60 است که در این قسمت می‌خواهیم به صورت کامل راجع به بیوگرافی او صحبت کنیم. این خواننده که در فرمانیه تهران ساکن است، در خوانندگی و آهنگسازی فعالیت می‌کند و اکنون بیش از 20 سال است که سابقه کاری دارد. به طور خلاصه راجع به بیوگرافی سهراب پاکزاد می‌توان گفت:

یکی از محبوب‌ترین کارهای او که باید حتما در بیوگرافی سهراب پاکزاد بیان شود، یک کار قدیمی است که مربوط به انتشار آلبوم و آهنگ "زیر بارون" در دهه هشتاد است. این آلبوم 8 موزیک در خود دارد و توانست در سال 1388 به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم آن سال نیز شناخته شود. این قطعه در خود آهنگی با نام "این چه حسیه سهراب پاکزاد" داشت که توانست بازخورد خوبی داشته باشد و در سطح بین المللی هم توجه‌ها را به خود جلب کند.

همچنین در بیوگرافی سهراب پاکزاد جالب است بدانید که این خواننده به واسطه تیپ جذاب و هنری خود، در تبلیغات نیز به عنوان یک مدل فعالیت کرده و می‌کند. فعالیت‌های هنری او کم کم از سال 1380 شروع شده است و تاکنون بیش از 29 آهنگ (تک) ضبط کرده است که در ادامه این مطلب می‌خواهیم برترین آهنگ های سهراب پاکزاد را در بیوگرافی‌اش بپردازیم. با این معرفی اجمالی و مقدمه با ما باشید تا به ادامه بیوگرافی سهراب پاکزاد بپردازیم.

زندگی تحصیلی و کاری سهراب پاکزاد

image_1649311854

 

ابتدا در مورد زندگی تحصیلی او باید گفت این هنرمند کشورمان که در سبک پاپ فعالیت می‌کند، از رشته مدیریت بازرگانی تا سطح فوق لیسانس فارغ التحصیل شده است. او این رشته را در یکی از دانشگاه‌های خوب تهران یعنی دانشگاه علم و صنعت گذرانده است و به همین خاطر می‌توان سهراب را از خوانندگان خوشیپ و تحصیل کرده دانست.

همچنین برای زندگی کاری در بیوگرافی سهراب پاکزاد می‌توان گفت این هنرمند در سن 20 سالگی قدم‌های اولیه را برای ورود به عرصه هنری برداشت و اولین قدم را با پرداختن به گیتار (بدون استاد) شروع کرد. سپس با توجه به علاقمندی او در این زمینه و در راستای آنکه مهارت نوازندگی و آهنگسازی خود را در گیتار تکمیل کند، در کلاس‌های فیض الله مداح شرکت کرد. در ادامه سلسله مهارت اندوزی این خواننده، می‌توان به آشنایی او با امیر طبری هم اشاره کرد که به عنوان یک هنرمند موسیقی فعالیت کرده است. این آشنایی را می‌توان یکی از گام‌های خوب در سرنوشت سهراب پاکزاد دانست که او را بیشتر به سمت موسیقی، آهنگسازی و خوانندگی کشانده است.

این هنرمند در اوایل فعالیت‌های خود نیز در کلاس‌های سلفژ هومن جاوید شرکت کرده است. سلفژ مجموعه‌ای از تکنیک‌های آموزشی است که در نواک و آوازخوانی استفاده می‌شود. هومن جاوید، خواننده پاپ ایرانی است که در قسمت سلفژ و نیز گیتار کلاسیک و خوانندگی از سال‌های 65 به بعد کار کرده است. همچنین در بیوگرافی سهراب پاکزاد بایستی به اولین قطعه و آهنگ این هنرمند با نام "زیر بارون" اشاره کنیم که به عنوان نخستین کار حرفه‌ای از او منتشر شده است و توانست در آن سال‌ها (سال 1385) به خوبی مورد استقبال قرار بگیرد. جالب است بدانید این قطعه اولین ترانه ایرانی است که به سبک هاوس بیان شده است.

اولین کنسرت این خواننده نیز در انتهای سال 1388 برگزار شده است که به لطف هماهنگی و مشارکت محمد رضا گلزار و جمعی از خوانندگان مانند مازیار فلاحی، بابک جهانبخش و سهراب پاکزاد در سالن انریکه ایرانیان با استقبال خوبی مواجه شد. البته این خواننده یک کنسرت جداگانه و مستقل را هم در آبان 1389 در سالن برج میلاد منتشر کرده است.

دانلود آهنگ های سهراب پاکزاد در موزیکدل

در انتهای این مقاله، حال شما عزیزان می‌توانید برای دانلود آهنگ های سهراب پاکزاد به وب سایت موزیکدل به عنوان مرجع جدیدترین آهنگ ها در ایران مراجعه کنید. برای این کار کافیست به صفحه زیر مراجعه کرده و بهترین و جدیدترین آهنگ های سهراب پاکزاد را از آن طریق مشاهده بفرمایید.

قابل ذکر است که موزیکدل رسانه‌ای با بالاترین کیفیت، بیشترین سرعت بارگذاری و با آپدیت‌های ساعتی در قراردادن آهنگ‌های جدید است که می‌توانید تمام آهنگ‌های جدید و درخواستی خود را از آن به راحتی دانلود کنید. امیدواریم این گزارش از بیوگرافی سهراب پاکزاد برای شما کاربران عزیز جذاب و خواندنی بوده باشد.

بهترین آهنگ های سهراب پاکزاد

 

image_1649311891

حال در معرفی بهترین آهنگ های سهراب پاکزاد بایستی به لیست زیر اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشد:

شوخی ندارم: اولین مورد از بهترین آهنگ ها در بیوگرافی سهراب پاکزاد، عنوان "شوخی ندارم" است که همراه با آصف آریا خوانده شده است. این آهنگ در حدود 3 دقیقه ضبط شده و عوامل ساخت آن شامل طاها یوسفی (آهنگساز)، مسعود جهانی (میکس و مستر) و نیز مجتبی تقی پور (نوازنده) است. آهنگ "شوخی ندارم" در 27 آبان سال 1400 منتشر شده است.

این چه حسیه: هرچند این آهنگ قدیمی است اما یکی از آهنگ‌ها با موسیقی و خوانندگی جذاب از این خواننده است. همانطور که اشاره کردیم توانسته است استقبال خوبی داشته باشد.

تزریق: یکی دیگر از آهنگ‌های پربازدید از این خواننده که بیش از 700 هزار بار دیده شده است، تزریق نام دارد که در 1 مرداد 1400 منتشر شده است. این آهنگ با متن"چقد قبل تو فرق داشتم یه عالم نقطه ضعف داشتم" با همکاری نیما معین (آهنگساز و ترانه سرا) و نیز علی بیات (تنظیم) ساخته شده است.

مال من باش: از جمله آهنگ‌های دیگر از این خواننده که در فهرست پراستقبال‌ترین‌های او قرار دارد، آهنگ "مال من باش" است که در 23 اردیبهشت سال 1400 منتشر شده است. این آهنگ با همکاری شاهین شیخی و علی تیرداد منتشر شده است و تاکنون بیش از 500 هزار بار بازدید داشته است.

نور چشمی: از جمله آهنگ‌های جدید این خواننده که توانسته است ظرف سه ماه گذشته بیش از 600 هزار بازدید را برای خود کسب کند، قطعه "نورچشمی" با متن "امشب میام بازم به پنجرتون یکم بمون نذار ویرونه شم" است. این آهنگ در دی ماه سال 1400 منتشر شده است و در این قطعه او علاوه برخوانندگی، روی آهنگسازی و ترانه سرایی آن نیز کار کرده است. از همکاران او نیز می‌توان به علی بیات، طاها یوسفی و نیز آرشا رادین اشاره کرد.

درضمن میتوانید تمامی آهنگ های جدید خواننده معروف را در صفحه /https://musicdel.ir/single-tracks با کیفیت عالی MP3 دانلود کنید.

همچنین از جدیدترین آهنگ‌ های این خواننده در بیوگرافی سهراب پاکزاد می‌توان به لیست زیر گفت:

  • مو مشکی در اسفند 1400
  • نور چشمی در دی 1400
  • شوخی ندارم در آبان 1400
  • تزریق در مرداد ماه 1400
  • تن خسته
  • مال من باش در اردیبهشت 1400
  • آشتی در اسفند 1399