به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، موضوع برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» با توجه به ادامه درگیری‌های روسیه و اوکراین، به بررسی تلاش ها و راهکارهای روسیه برای دور زدن تحریم‌های آمریکا و تقویت پول ملی این کشور اختصاص دارد.

 روسیه در اولین قدم برای مبارزه با تحریم‌های شدید آمریکا و غرب، کشورهای خریدار انرژی را ملزم به پرداخت بهای نفت و گاز به روبل کرده است. برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه‌کنندگی کاوه تقوایی همچنین تحریم‌های آمریکا علیه روسیه و میزان تاثیرگذاری آن را از زوایای مختلف مورد واکاوی قرار می‌دهد.

 این برنامه همچنین به بازتاب نظرات برخی از کارشناسان و اقتصاددانان می‌پردازد که در تاثیرگذاری تحریم‌های آمریکا تردید دارند و معتقد هستند که این تحریم‌ها نمی‌تواند اقتصاد روسیه را فلج کند.

برنامه «شکاف اقتصادی» با تهیه‌کنندگی و اجرای هدی کاوه تقوایی شنبه ساعت 14 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار این برنامه یکشنبه 03:00 بامداد و ساعت10:0، دوشنبه ساعت 19:00 و سه شنبه ساعت 18:00 است.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15067 این برنامه را در وب سایت پرس تی‌وی مشاهده کنند.