به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه‌ این هفته «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» نشان می‌دهد که هفت روزنامه نگار دویچه وله اخیراً پس از توطئه تیم نفوذی رژیم صهیونیستی علیه آنها اخراج شدند. این برنامه نقش نفوذ صهیونیست‌ها را در دویچه وله افشا خواهد کرد.

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» به بررسی نفوذ صهیونیسم بر جناح راست و جناح چپ روزنامه‌نگاران بریتانیایی می‌پردازد و نمونه‌هایی از گروه‌هایی را ارائه می‌دهد که به طور مخفیانه بر دستور کار خبری تأثیر گذاشته و در عین حال مستقیماً برای جنبش صهیونیستی کار می‌کنند.

کریس ویلیامسون مجری برنامه در گفت‌وگو با دیوید میلر کارشناس مسائل بین‌الملل و نورا باروز فریدمن گزارشگر و سردبیر وب سایت «انتفاضه» مهمانان برنامه به بررسی رویکرد رسانه‌های بریتانیا، آمریکا و آلمان نسبته به موضوع فلسطین می‌پردازند و درباره تأثیرات فشار و نفوذ صهیونیست‌ها بر روزنامه‌نگاری در غرب سخن خواهند گفت.

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» با اجرای کریس ویلیامسون شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن  می‌رود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.