به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، تورم بی‌سابقه در آمریکا و تاثیر آن بر محبوبیت رئیس‌جمهور این کشور، انتخابات فرانسه، تلاش ایلان ماسک برای تصاحب توییتر، فرستادن پناهجویان مرد مجرد از سوی بریتانیا به رواندا و یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی محورهای موضوع برنامه این هفته «سگ‌ها و گربه‌ها» را تشکیل می‌دهد.

 لمبیت اوپیک مجری برنامه با اشاره به تورم بی‌سابقه در آمریکا عنوان می‌کند این تورم باعث محبوبیت فوق‌العاده جو بایدن رئیس جمهور این کشور شده است، البته از نوع معکوسش. محبوبیت و مقبولیت جو بایدن در میان افکار عمومی ایالات متحده به کمترین میزان از زمان در دست گرفتن سکان رئیس جمهوری این کشور رسیده و به ۳۸ درصد نزول کرده است.

اوپیک همچنین با تمرکز بر انتخابات فرانسه و طرح این پرسش که برنده این کارزار انتخابات مکرون خواهد بود یا لوپن، بر این نکته تأکید می‌کند که برنده شدن هر یک از این کاندیداها نه در سرنوشت مردم این کشور تاثیر خواهد گذاشت و نه تغییری در سیاست خارجی فرانسه ایجاد خواهد کرد.

 مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» در ادامه به رفتار غیرانسانی بریتانیا در فرستادن پناهجویان مجرد مرد به روآندا می‌پردازد. دولت بریتانیا اخیرا پناهجویان مرد مجرد را بدون رضایت خودشان به رواندا می‌فرستد.

برنامه «سگ ها و گربه ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150103این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.