به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، موضوع این هفته مستند «۱۰ دقیقه» شبکه پرس تی‌وی به بررسی ماهیت ضدصلح اسرائیل و عملکرد جنایتکارانه این رژیم در دهه‌های گذشته اختصاص دارد.

 مستند «۱۰ دقیقه» به تهیه‌کنندگی مهدی عرب ضمن اشاره به حمله سربازان اسرائیل به نمازگزاران فلسطینی در مسجد‌الاقصی، بر این نکته تاکید دارد که صلح آخرین چیزی است که رژیم صهیونیستی به آن اهمیت می‌دهد، چرا که این رژیم اصولاً براساس آپارتاید استعماری شکل گرفته است.

این مستند همچنین با یادآوری جنایت‌های بی‌شمار اسرائیل در دهه‌های گذشته به این موضوع صحه می‌گذارد که هرگونه توافق و برقراری صلح پایدار میان اسرائیل و فلسطینیان بعید است.

مستند «۱۰ دقیقه» در پایان تاکید می‌کند تنها راه رهایی ساکنان نوار غزه و کرانه باختری مقاومت فعال و مقابله با اشغال وحشیانه از طریق اقدامات نظامی و غیرنظامی است.

مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10%20Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند.