به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، لمبیت اوپیک مجری برنامه با توجه به موافقت دولت بریتانیا با استرداد ژولیان آسانژ به آمریکا، پیش‌بینی می‌کند که فصل تازه‌ای از دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی در راه باشد.

مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» همچنین چند پیشنهاد سازنده هم دارد. برای مثال، با توجه به سفر قریب‌الوقوع جو بایدن رییس جمهور آمریکا به عربستان، پیشنهاد می‌دهد که خیابان سفارت سعودی‌ها در واشنگتن به خیابان خاشقچی تغییر نام پیدا کند.

اوپیک در عین حال با توجه به اعلام بالاترین نرخ بهره از سال ۱۹۹۴ از سوی بانک مرکزی ایالات متحده، به آمریکایی‌های اصیل توصیه می‌کند که به فکر سرقت از بانک‌ها نباشند و به گزینه‌های دیگری همچون زندگی در چادر و جنگل فکر کنند.

افزایش ۴۴ درصدی میزان ابتلا به کرونا پس از جشن‌ها و تعطیلات چهار روزه تولد ملکه بریتانیا از دیگر موضوعات مطرح در برنامه این هفته «سگ‌ها و گربه‌ها» است.

برنامه «سگ ها و گربه ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150103این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.