به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «ایران امروز» به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس پرس تی‌وی، نقش و تاثیرات این شبکه را در پیشبرد دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی به نقد و بررسی می‌گذارد.

امیدعلی مسعودی، امیر دبیری مهر و الهام عابدینی کارشناسان رسانه  به عنوان مهمانان «ایران امروز» به بررسی دلایل راه‌اندازی پرس تی‌وی و نیازهای موجود برای فعالیت این شبکه می‌پردازند.

به باور کارشناسان برنامه، پرس تی‌وی نقش غیرقابل انکاری در انعکاس چهره واقعی ایران در نزد افکار عمومی جهان داشته است، آن‌هم در شرایطی که رسانه‌های غربی در تلاشی مشترک به دنبال تخریب چهره نظام و مردم ایران بوده و هستند.

مسعودی، دبیری مهر و عابدینی ایجاد اختلال در روند پخش برنامه‌های پرس تی‌وی از ماهواره‌های مختلف و مسدود کردن سایت و صفحاتش در فضای مجازی را نشانه موفقیت و تأثیرگذاری این شبکه در میان رسانه‌های انگلیسی‌زبان دنیا عنوان می‌کنند.

برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری بامداد چهارشنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه همانروز ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک  https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.