به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «ایران امروز» به مناسبت هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو جنگی آمریکایی وینسنس، نگاهی دارد به اقدامات ظالمانه و ضد حقوق بشری ایالات متحده علیه مردم ایران در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف.

ابوالفضل عمویی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، محمد‌علی رنجبر تحلیلگر مسائل سیاسی و حمیدرضا هاشمی گلپایگانی رییس خانه بچه‌های پروانه‌ای ایران به عنوان میهمانان و کارشناسان برنامه، تحریم‌های ضدانسانی آمریکا علیه ایران در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، پزشکی و دارویی و آثار آن را از ابعاد مختلف مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند.

کارشناسان برنامه «ایران امروز» همچنین به بازخوانی اهداف آمریکا از این اقدامات و از جمله القای حس ایران‌هراسی در میان مردم کشورهای دیگر و ایجاد ترس و ناامنی در داخل ایران می‌پردازند.

این کارشناسان بر این نکته نیز تاکید می‌کنند که اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در نهایت به مقاومت و ایستادگی و عزت نفس ایرانیان افزوده است.

برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری بامداد چهارشنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه همانروز ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک  https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.