به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» شدت گرفتن حملات پنهان سایبری میان ایران و اسرائیل و اظهارات رهبر انصارالله یمن مبنی بر افزایش توان موشکی این گروه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

هادی چتیلا کارشناس جنگ سایبری از بیروت به عنوان میهمان بخش اول برنامه، ضمن بررسی ابعاد حملات پنهان سایبری میان ایران و اسرائیل، به این مهم اشاره می‌کند که علی‌رغم بالابودن رتبه‌های شرکت‌های اسرائیلی در حوزه فناوری سایبر اما این شرکت‌ها از حملات سایبری در امان نبوده‌اند.

موضوع بخش دوم برنامه به بهانه اینکه عبدالملک الحوثی رهبر مقاومت انصارالله به تازگی اعلام کرده که یمن قادر به تولید موشک‌های بالستیک دوربرد است و می‌تواند هر نقطه‌ای در کشورهای شرکت‌کننده در ائتلاف عربی متجاوز را مورد هدف قرار دهد، به بررسی‌ توانایی‌های موشکی مقاومت یمن اختصاص دارد.

مروه عثمان مجری «جریان خاورمیانه» گفت‌وگو با جی تاراپل مفسر سیاسی از سیدنی توان نظامی و موشکی انصارالله را در آستانه هشتمین سال تجاوز کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی به یمن تحلیل و بررسی می‌کند.

برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.