به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «ما مردم» نگاهی دارد به کشف اسناد فوق محرمانه از خانه دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و بازتاب و تبعات سیاسی‌ آن در این کشور.

دنیل آریا مجری برنامه در گفت‌وگو با مارگارت کیمبرلی و مکس پری روزنامه‌نگاران آمریکایی به بررسی همه‌جانبه این اتفاق می‌پردازد و از آن‌ها می‌پرسد که آیا تلاشی است برای جلوگیری از کاندیداتوری مجدد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده؟

کارشناسان برنامه همچنین تحلیل و پیش‌بینی خود را از آینده سیاسی دونالد ترامپ ارائه می‌دهند و در این‌باره صحبت می‌کنند که آمریکا به سرعت به سمت دوپارگی هر چه بیشتر حرکت می‌کند.

آریا این پرسش را نیز با کیمبرلی و پری مطرح می‌کند که نقش جو بایدن و حزب دموکرات در هجمه جدید علیه ترامپ چیست و چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟

برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی روز پنج‌شنبه ساعت 11:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت 23:00، جمعه ساعت 10:00، شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و یکشنبه ساعت 03:00 خواهد بود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15082 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.