به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در یادداشت خود برای این کتاب نوشته است: افزایش پیچیدگی‌ها و سرعت تغییرات در جهان، فرصت‌های کسب‌وکاری پیش روی کارآفرینان قرار می‌دهد که باید در زمان مناسب سراغ آن بروند. ویژگی کسب‌وکارهای پیشرو جهان جدید این است که به‌ اندازه کافی پیچیده هستند که بتوانند مسائل پیچیده را با روش‌های ساده حل کنند. این دستاورد مهم کسب‌وکارهای اقتصاد نوآوری جهان امروز است. در میان تمام کسب‌وکارهای پیشرو اقتصاد دیجیتال، کسب‌وکار آمازون جایگاهی افسانه‌ای دارد.

 قربانیان در بخش دیگری از این یادداشت می‌نویسد: جف بزوس فقط کارآفرین نبود و آمازون هم صرفاً کسب‌وکاری معمولی نیست. این کسب‌وکاری است که توانسته بر فرهنگ کار در جهان تأثیری چشمگیر بگذارد. در این‌که این تأثیر چقدر مثبت یا منفی بوده، بحث و نظرهای زیادی وجود دارد، ولی آنچه بدیهی به نظر می‌رسد این است که نمی‌توان تأثیر آمازون را نادیده گرفت. اهمیت این تأثیر به حدی جدی است که نویسنده این کتاب مفهوم «بزونومیکس» را برای عنوان کتابش ساخته که مخاطب را متوجه ترکیب‌های مشابهی مانند ویکینومیکس و فریکونومیکس می‌کند.

 گفتنی است کتاب بزونومیکس در ۳۱۲ صفحه منتشر شده و به همت انتشارات راه پرداخت با قیمت ۱۵۰ هزار تومان راهی بازار کتاب شده است. این کتاب هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی راه پرداخت به آدرس w2pshop.ir در دسترس است.