به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» به بهانه اکران فیلم «مارول کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی» نگاهی دارد به چگونگی نفوذ سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) در فرآیند تولید و تجارت فیلم و وارد کردن بازیگران مورد نظر خود در فیلم‌ها.

 پس از اکران فیلم پرفروش «مارول کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی» و با اعلام استودیو مارول مبنی برای اینکه شیرا هاس بازیگر اسرائیلی نقش ابرقهرمان تصویری را در فیلم آینده دنیای سینمایی مارول بازی خواهد کرد، توجه افکار عمومی به این موضوع جلب شده است.

کریس ویلیامسون مجری برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» به همین بهانه گفت‌وگویی دارد با دیپا کومار استاد دانشگاه و دیوید میلر کارشناس مسائل فلسطین و از آنها درباره میزان و چگونگی نفوذ موساد در فرآیند تجارت فیلم در هالیوود پرس و جو می‌کند.

ویلیامسون همچنین با کارشناسان برنامه پرسش‌هایی را در خصوص ارتباط نزدیک استودیو سینمایی مارول با رژیم صهیونیستی و موساد در میان می‌گذارد و از کومار و میلر درباره واکنش‌های جهانی به تصمیم مارول برای سپردن نقش ابرقهرمان به بازیگر اسراییلی سوال می‌کند.

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن  می‌رود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند