به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، به بررسی گردهمایی سران اتحادیۀ کشورهای جنوب شرق آسیا و وعده مداخله جویانه آمریکا به منظور مقابله با چین می پردازد.

در این برنامه می بینیم که گردهمایی سران اتحادیۀ کشورهای جنوب شرق آسیا در تاریخ 10 تا 13 نوامبر در کامبوج برگزار شد، و ایالات متحده یک توافق مشارکت راهبردی به آن کشورها ارائه داد. آمریکا به عنوان شرکت کننده خارجی، پیشنهاد مشارکت استراتژیک جامع با کشورهای جنوب شرقی آسیا را ارائه داد. در این برنامه به این سوالات پاسخ داده می شود: این پیشنهاد از سوی دولت بایدن به آ. سه. آن به چه منظور است؟ آیا آمریکا قصد دارد نفوذ قدرتمند چین در این منطقه را کمرنگ کند؟

برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه 14 آذر ماه ساعت 04:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 11:00،13:00،18:30 و روز سه شنبه ساعت 02:30،12:00و 16:30 برای اسپانیایی زبان های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.