به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «آرمان فلسطین» شبکه اسپانیایی‌زبان هیسپان تی‌وی این هفته به بهانه بازگشت بنیامین نتانیاهو به پست نخست وزیری رژیم صهیونیستی، به بازتاب واکنش‌ها و پیش‌بینی‌ها درباره این اتفاق می‌پردازد.

به باور نویسنده برنامه، بازگشت نتانیاهو به صحنه سیاسی اسرائیل به نوعی ادامه سیاست‌های غیرانسانی و ضدحقوق بشری علیه فلسطینیان را به دنبال خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات ارائه شده در برنامه «آرمان فلسطین» این‌بار نتانیاهو با حمایت احزاب راست افراطی با ایدئولوژی‌های نژادپرستانه که حتی شرکای غربی تل آویو آن را محکوم کرده‌اند به قدرت بازگشته و همین زنگ خطر را برای خاورمیانه به صدا درآورده است.

این برنامه تاکید می‌کند فلسطینی‌ها ادعا می کنند که هیچ تفاوتی بین رهبران اسرائیلی که در رابطه با فلسطین به قدرت می‌رسند وجود ندارد. آن‌ها ادعا می‌کنند که مقاومت بهترین سلاح برای مقابله با اشغال‌گری است، به ویژه اکنون که بسیاری در کابینه جدید اسرائیل به صراحت حق فلسطینی‌ها برای داشتن کشور مستقل و مستقل را رد کرده‌اند.

این برنامه سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 09:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 روی آنتن می رود.