به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، با قرار گرفتن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، گروه مستند ساز حرفه ای شبکه العالم به منظور معرفی دستاوردها و پیشرفت های صنعت کشتی سازی در چهاردهه پس از انقلاب اسلامی به شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) رفته و با تولید مستندی تحت عنوان " صدرا در اوج" با نام عربی "صدرا فی القمة" گزارش کاملی از فعالیت های آن را به مخاطبان خود ارائه می کند.

گفتنی است؛ این شرکت با تلاش مستمر در جهت ارتقای سطح تکنولوژی با رعایت استانداردهای بین المللی در سال 1376 موفق به اخذ گواهیـنامه ایزو 9001 در زمینه های طـراحی، سـاخت و نصب تاسیسات فـرا ساحلی نـفت و گـاز، کشتی سازی، ساخت پایانه های نفتی، بندرگاه ها، حفاظت ساحلی و پل گردیده، و متعاقب آن گواهینامه های بین المللی ISO 9001 : 2008 ،ISO 14001: 2004 و OHSAS 18001 : 2007 و ... را اخذ نموده است.

در بخش هایی از این مستند با مدیرعامل شرکت صدرا، مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا و مدیر مجتمع کاسپین مصاحبه ای در باب جزئیات فعالیت شرکت صدرا و جایگاه کنونی آن در منطقه و جهان انجام شده است. مستند "صدرا در اوج" به تهیه کنندگی، کارگردانی و تدوین سعید ایپکی، گروه فیلمبرداری مهدی عاشوری، سعید ایپکی و امیر حسین نائینی، تصاویرهوایی، صابر زمانی، 19  بهمن ساعت 22 به وقت تهران به مدت 27 دقیقه به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.