به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر توسعه سواحل جنوبی کشور و جزایر آن، سازمان منطقه آزاد قشم با هدف رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع به منظور گسترش و تسهیل تولید با بهره مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب و از سوی دیگر حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی، پیشرفت های قابل توجهی داشته است که در این برنامه از «من طهران» شبکه العالم با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح اللهی، تشریح خواهد شد. 

چگونگی همکاری های منطقه آزاد قشم با کشورهای همسایه به ویژه عمان، اقدامات توسعه گردشگری در این منطقه، تسهیلات برای جذب سرمایه گذاری خارجی و چگونگی تصمیمات برای امنیت سرمایه گذاری و ... از مباحث مطروحه در این برنامه خواهد بود.   

«من طهران» به تهیه کنندگی میرزا باقری، با اجرای علی قازان و تدوین رضا مومنی، 19 بهمن ماه ساعت 20 به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.