به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مونیکا موتسوانگوا، وزیر ارتباطات و اطلاعات زیمباوه با حضور در استودیوی برنامه "آفریقا امروز" گفت‌‌وگویی اختصاصی داشته است با این برنامه هفتگی شبکه پرس تی‌وی.

وزیر ارتباطات و اطلاعات زیمباوه در این مصاحبه به تشریح اهداف و برنامه‌هایش از سفر به ایران می‌پردازد.

موتسوانگوا که برای شرکت در نهمین کمیسیون مشترک ایران و زیمباوه به کشور سفر کرده است، از برگزاری برنامه‌هایی همچون برگزاری هفته‌های فرهنگی مشترک با ایران خبر می‌دهد. 

وزیر ارتباطات و اطلاعات زیمباوه که همزمان با برگزاری جشن انقلاب و جشنواره فیلم فجر در تهران حضور داشته است همچنین با تاکید بر استقبال از پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک رسانه‌ای با ایران، اظهار امیدواری می‌کند که ارتباطات دو کشور از این طریق گسترش بیشتری پیدا کند.

موتسوانگوا تاکید می‌کند که ایده تولید فیلم مشترک بسیار خوب است و با توجه به پیشرفت‌های ایران در این زمینه، امیدوارم شرایط برپایی دوره‌های آموزشی برای هنرمندان زیمباوه فراهم شود.

برنامه «آفریقا امروز» به تهیه‌کنندگی عاطفه‌سادات دربندی دوشنبه ساعت 00:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه سه‌شنبه ساعت 07:00 و 16:00، چهارشنبه ساعت 21:00، پنج‌شنبه ساعت 12:00 و جمعه ساعت 08:00 روی آنتن خواهد رفت.