به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مستند «10 دقیقه» این هفته و به بهانه برگزاری دادگاه حمید نوری در سوئد، نگاهی کارشناسانه و دقیق دارد به عملکرد تروریستی منافقین (مجاهدین خلق) در پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی.

این مستند هفتگی شبکه پرس تی‌وی به تهیه کنندگی مهدی عرب با اشاره به این موضوع که در ژوئیه 2022، دادگاه منطقه استکهلم حمید نوری - یکی از مقامات سابق ایرانی- را به اتهام جنایات جنگی شدید در زمان خدمت در سیستم قضایی کشور به حبس ابد محکوم کرد، به این حقیقت تاکید می‌کند که سوئد و سیستم قضایی این کشور به ابزاری در دست منافقین تبدیل شده است.

مستند «10 دقیقه» در ادامه با طرح این پرسش که چرا گروهک تروریستی منافقین در داخل ایران اینقدر منفور است؟ به این نکته اشاره می‌کند که این تشکیلات تروریستی مسئول ترور حداقل 12 هزار ایرانی است و فرقه تروریستی رجوی تعداد زیادی از مقامات ارشد ایران را با هدف نهایی در دست گرفتن قدرت در کشور هدف قرار داده است. تنها در یک مورد، این گروهک تروریستی آیت‌الله بهشتی از چهره‌های برجسته ایرانی را که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، ترور کرد. 

این مستند همچنین یادآور می‌شود حتی قبل از انقلاب، گروهک تروریستی منافقین تعدادی از مستشاران آمریکایی را در ایران به قتل رساندند و حتی سایر گروه‌های اپوزیسیون خارج از ایران نیز از این گروهک تروریستی نفرت‌انگیز دوری می‌کنند.

مستند «۱۰ دقیقه» دوشنبه ساعت ۱۷:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن سه شنبه ساعت ۱۴:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10 Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند