به گزارش اکونا پرس،

به نقل از گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «عکس‌های تکان‌دهنده» به کارگردانی کیانوش الطافی که هر هفته با انتخاب عکسی تاثیرگذار و ماندگار در تاریخ به بررسی و نقد آن می‌پردازد‌، در این قسمت تصویری از مری آن وکیو و جسد بی جان جفری میلر که در جریان تظاهرات ضد جنگ ویتنام در محوطه دانشگاه کشته شدند اختصاص دارد.

این عکس در 4 مه 1970 توسط جان فیلو در هنگام تظاهرات ضد جنگ در محوطه دانشگاه کنت اوهایو  که چهار تن از دانشجویان معترض کشته شدند گرفته شد. عکس فیلو از کشته شدگان خبر ساز شد و مقدمه ای بر پایان جنگ ویتنام. 

«عکس‎ های تکان‎ دهنده» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی‌وی است که برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان تی‌وی زبانگردانی شده است. این برنامه روز پنجشنبه ساعت 03:15 بامداد به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعت 10:15،14:15 و روز جمعه ساعت‌ 12:15 برای اسپانیایی‌زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/fotos-que-sacuden-al-mundo/534 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.