به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته "ایران امروز" به بهانه حوادث اخیر و حمله به مسجدالاقصی، جایگاه اسرائیل در دنیا و منزوی شدن این رژیم را مورد واکاوی قرار می‌دهد.

احمدرضا روح‌الله زادهدبیر کمیسیون سیاسی جمعیت حمایت از مردم فلسطین و حسین ریوران استاد دانشگاه و کارشناس مسائل فلسطین مهمانان برنامه این هفته هستند و بر این موضوع تاکید می‌کنند که حتی به اذعان برخی از  سیاستمداران این رژیم از جمله ویلیام هیگ، جایگاه اسراییل در دنیا متزلزل شده و این رژیم به سوی منزوی شدن می‌رود.

روح‌الله زاده و ریوران در ادامه راه حل‌ پیشنهادی ایران برای حل مشکل فلسطین و رژیم صهیونیستی را تشریح می‌کنند. 

این دو کارشناس همچنین به این پرسش پاسخ می‌دهند که آیا حمله به مسجدالاقصی، اعتراضات گسترده داخلی و مشکلات سیاسی نشانه‌های فروپاشی اسراییل است؟ 

 اقدام حضرت امام(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روی قدس و اثراتش بر مقاومت فلسطین از دیگر موضوعات مطرح در برنامه این هفته "ایران امروز" است.

کارشناس برنامه همچنین به این سوال پاسخ می‌دهند که با توجه به بهبود روابط ایران و عربستان تکلیف کشورهای عربی که با اسرائیل روابط برقرار کرده‌اند چه خواهد شد؟

«ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری سه شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنجشنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.