به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، تشدید تحرک محور مقاومت در قدس و نبرد حماسی فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی موضوع محوری برنامه این هفته "جریان خاورمیانه" را تشکیل می‌دهد.

دکتر ابراهیم موسوی نماینده حزب اللهاز بیروت کارشناس برنامه این هفته "جریان خاورمیانه" است. مروه عثمان مجری برنامه در ابتدا به این موضوع اشاره می‌کند که فلسطینی‌های بومی قدس از آغاز ماه مبارک رمضان هر شب نبردی را برای تثبیت حق خود برای اعتکاف در مسجد الاقصی در طول ایام روزه به راه انداخته‌اند که اخبار آن تقریباً هر روز منتشر می‌شود.

عثمان در ادامه از دکتر موسوی می‌‌پرسد که آیا شاهد راه‌اندازی قطار بزرگ مقاومت و یک نبرد بزرگ هستیم که به طور کامل به اشغالگری پایان می‌دهد؟ کارشناس برنامه "جریان خاورمیانه" در ادامه به این موضوع می‌پردازد که درگیری با نیروهای اشغالگر قدس با افزایش تعداد اعتکاف‌کنندگان در مسجدالاقصی در جهت خنثی کردن تلاش‌‌های رژیم صهیونیستی برای تجزیه مسجدالاقصی است و به همین دلیل رژیم صهیونیستی سرعت حملات خود را به اعتکاف‌کنندگان افزایش داده است.

 دکتر موسوی همچنین تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ خود را از آینده و نتایج این مقاومت و تاثیراتش بر رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهد.

برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.