به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی‌معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی‌وی با اجرای خوان کارلوس روسو به گسترش تخریب خانه های فلسطینیان که زمینه را برای شهرک سازی صهیونیستها آماده می کند می‌پردازد.

در این برنامه می بینیم بسیاری از تحلیلگران غربی تصور می کردند که با روی کار آمدن یک به ظاهر میانه رو کابینه یایر لاپید وضعیت فلسطینیان را بهبود می بخشد. اما تخریب ها با همان سرعت سال های گذشته ادامه یافت زیرا یکی از اقدامات اصلی صهیونیستها  و باز کردن راه برای ساخت و ساز شهرک های غیر قانونی بیشتر، تخریب خانه ها و سایر سازه های متعلق به فلسطینی ها است. اکنون با روی کار آمدن افراطی ترین کابینه تاریخ رژیم صهیونیستی، بیم آن می رود که این تخریب ها بیشتر شود.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز ساعات 09:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما روی آنتن خواهد رفت. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.