به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «سینمای ایرانی» با اجرای اسوالدو کانالز  روی آنتن می رود و هر هفته با انتخاب یک فیلم ایرانی، ضمن گفت‌وگو با کارشناسان عرصه هنر و سینما، به معرفی و بررسی آن برای مخاطبان اسپانیایی زبان می پردازد. کانالز در این قسمت فیلم سینمایی «حوض نقاشی» را با حضور، دو منتقد ایرانی سینما،کمال پور کاوه  و امیر شهاب رضویان کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس به بوته نقد می سپارد.

فیلم «حوض نقاشی» با بازی هنرمندان مطرح سینمای ایران همچون شهاب حسینی،نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سپهراد فرزامی، سیامک احصایی  از آنتن این شبکه به نمایش گذاشته می شود.

فیلم روایت داستان زندگی زوجی با معلولیت ذهنی است که یک پسر ده ساله دارند که از والدینش بیزار است.این زوج تلاش می کنند تا به دیگران ثابت کنند تنها با دیگران تفاوت دارند و این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌اند. ولی پذیرفتن این تفاوت برای تنها پسرشان به اندازه ای سخت است که از خانه می گریزد و مدتی را در منزل ناظم مدرسه  می‌گذراند تا وقتی که دلش برای پدر و مادرش تنگ می‌شود و... .

برنامه سینمای ایرانی   (Cine Iraní )به تهیه کنندگی فهمیه اسماعیل پور شنبه ساعت 19:00 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و تکرار آن روز یکشنبه ساعات2:30،11:30، 23:00  و دوشنبه ساعت 9:30 پخش خواهد شد.