به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، برنامه «شیشه دارو» در این قسمت به بررسی سرنوشت خوان گوایدو سیاستمدار مخالف دولت قانونی ونزوئلا می پردازد.

خوان گوایدو، نماینده سابق کنگره ونزوئلادر ۲۳ ژانویه سال ۲۰۱۹  در جریان بحران ریاست جمهوری که با شروع مجدد دولت نیکولاس مادورو آغاز شد خود را به‌عنوان رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا معرفی کرد. گوایدو پیش از این گفته بود تمایل دارد به عنوان رئیس‌جمهور موقت و تا زمان برگزاری انتخابات جدید اداره کشور را بر عهده بگیرد. اما مادورو از او سلب قدرت کرد. در این برنامه  این سوال مطرح می شود که خوان گوایدو،  تایید کرد که از ونزوئلا " فرار" کرده است در حالیکه پیش از این اعلام کرده است که "رژیم" او را تحت نظارت دائمی قرارداده است با این شرایط گوایدو چگونه توانسته بدون مشکل ونزوئلا را ترک کند؟

«شیشه دارو» به مسائل سیاسی و بین المللی می پردازد و رسانه ها را با این چالش که درمانی برای مسائل پیرامون خود ندارند، رو به رو می کند‌ و و در عین حال، تناقضات آنها را در خروج از بی طرفی و صداقت رسانه ای آشکار می کند.

برنامه «شیشه دارو» به تهیه کنندگی خاویر سلیمان و با اجرای ماریانو سلمان شنبه ها ساعت 13:00 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 17:30همان روز و یکشنبه ساعت 8:00 15:30، 21:30به روی آنتن هیسپان تی وی خواهد رفت.