به گزارش اکونا پرس، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اقدامات شهرداری قم در راستای فضاسازی مطلوب شهری در آستانه روز جهانی قدس اظهار کرد: در این راستا بیش از 2 هزار مترمربع بنر طراحی و چاپ شده که در نقاط مختلف شهر خصوصا مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بنرها در قالب بنرهای عرشه پل، پرتابلی، آویز و استرابورد اکران می‌شود افزود: همچنین آماده سازی جایگاه آغاز مراسم راهپیمایی روز قدس در میدان آستانه از دیگر اقدامات صورت گرفته در این روز است.

حمیدرضا عابدی خرسند با تاکید بر تلاش ویژه‌ شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس از فضاسازی مسیر راهپیمایی از میدان مطهری تا مصلی قدس خبر داد.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) در مرقد مطهر امام راحل گفت: بیانات مهم رهبر انقلاب در مراسم سالگرد رحلت امام راحل(ره) به متراژ هزار مترمربع در قالب بنرهای عرشه پل و پرتابلی در سطح شهر اکران شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای برگزار باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: امیدواریم همچون سال‌های گذشته مردم قم همراه با مردم دیگر نقاط کشور با حضور پرشور در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار و زورگویان عالم بکوبند.