به گزارش اکونا پرس،

مهندس مهدی آهنین پنجه بر لزوم خدمت رسانی سریع و به موقع به مردم تاکیدکرد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان قم  کلیه خدمات شناسنامه دار و مورد تاکید شرکت توانیر را از طریق پورتال این شرکت به نشانیwww.qepd.co.ir   ارایه خواهد کرد.

وی در ادامه یادآور شد:شرکت توزیع برق استان قم طبق برنامه و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت توانیر ازابتدای تیرماه امسال با استقرار "میزخدمت حضوری" اقدام کرد و با رفع نواقص و تامین زیرساخت های لازم از ابتدای دی ماه جاری، ارایه کلیه خدمات به صورت غیرحضوری و از طریق پورتال این شرکت فراهم شده است.

آهنین پنجه با بیان این مطلب که در فاز نخست ارایه خدمات از طریق میز خدمت حضوری ،پیشرفت قابل قبولی را شاهد بودیم،افزود:در فاز دوم ارایه خدمات غیرحضوری نیز امیدواریم با اقبال عموم مردم مواجه شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در ادامه به تعامل و  نقش همکاری دفاتر ارایه خدمات پیشخوان دولت و دیگر مراکز ارتباطی در جهت الکترونیکی شدن فعالیتها در کنار سامانه ارایه خدمات غیرحضوری  این شرکت (3121 )اشاره و تصریح کرد:برای استقبال عموم مردم به استفاده از میز خدمت غیر حضوری و انجام الکترونیکی درخواستها ی مردمی و کاهش مراجعات ارباب رجوع نیاز به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است.