به گزارش اکونا پرس، استاندار قم در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قم، طی سخنانی با بیان اینکه انگیزه ی بخش خصوصی برای پیگیری مشکلات بیش از بخش دولتی است اظهار داشت: دولت خود را موظف می داند تا به مشکلات رسیدگی کند؛ اما بخش خصوصی محرک اصلی دولت برای حل مشکلات است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله ی بحران آب در کشور جدی است، قم را یکی از استان های با تنش آبی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اهتمام ملی که نسبت به این مسئله ایجاد شده است همگرایی لازم برای حل مشکلات ایجاد شود.

صادقی ضرورت خودداری از بخشی نگری در موضوع آب را مورد تاکید قرار داد و گفت: بایستی با کمک صاحبنظران در رابطه با معضلاتی همچون چاه های غیرمجاز و برداشت بیش از حد آب برخورد شود.

وی در ادامه مسئله ی آنفولانزای فوق حاد پرندگان را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند با تلفات ناشی از این بیماری مقابله کند گفت: همه ی بخش های حاکمیت و بخش خصوصی باید در سالی که در پیش داریم در این زمینه به صورت جدی وارد عمل شوند.

نماینده عالی دولت در استان در پایان گفت: اتاق بازرگانی به عنوان دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بایستی بررسی طرح ها در جلسات کارشناسی را با جدیت پیگیری کند.