دروازه‌بان ایرانی تیم اتلتیکو تورکال اسپانیا بعد از صعود تیمش به لیگ دسته یک اسپانیا یکشنبه‌ی آینده به ایران برمی‌گردد تا خستگی این یکسال سخت در اسپانیا را در خانه‌اش از تن به‌در کند.

لطف آبادی که همین شنبه به همراه تیمش به لیگ دسته یک فوتسال اسپانیا صعود کرد حالا نمی‌داند تصمیم بگیرد برای ادامه‌ی راهش در اسپانیا بماند یا فصل آینده را ایران باشد. 

او در گفت‌و‌گو با خبرنگار تیترکوتاه درباره‌ی آخرین بازی پلی آف لیگ دو اسپانیا گفت: دو تیم قهرمان گروه سه و چهار مقابل یکدیگر قرار گرفتیم که در ۵ دقیقه‌ی آخر نیمه‌ی اول ۳ گل به تیم حریف زدیم و من از ابتدای نیمه‌ی دوم به تیمم در زمین ملحق شدم که خداراشکر در پایان بازی را ۴ بر یک به پایان رساندیم. 

لطف آبادی با اشاره به بازی در زمین حریف افزود: عملکرد تیم ما خیلی خوب بود و با وجود فشار و استرس زیادی که تیم به واسطه‌ی بازی در زمین حریف و حضور تماشاگران پرشور تیم رقیب تحمل کرد در نهایت از پسش برآمدیم و نتیجه را مال خود کردیم تا راهی لیگ دسته یک اسپانیا شویم و جشن صعود را در زمین حریف بگیریم.

او که به‌صورت قرضی به این تیم آمده و ساراگوسا تیم تحت قراردادش بدون او به لیگ دسته دو سقوط کرده است تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید به اتلتیکو به صورت قرضی پیوستم ولی همچنان به صورت رسمی با ساراگوسا قرارداد دارم ولی از آن‌جایی که پرداختی از تیم ساراگوسا نداشتم و این تیم هم به لیگ دو سقوط کرده است قراردادم به راحتی قابل فسخ است و جای نگرانی ندارد.

این دروازه بان جوان ایرانی درباره‌ی تصمیمش برای آینده خاطرنشان کرد: در حال حاضر احتیاج به برگشت به ایران و استراحت دارم چرا که سال خیلی سختی را پشت سر گذراندم. بعد از استراحت تصمیم می‌گیرم که به اسپانیا برگردم یا در ایران بمانم چون واقعا نمی‌توانم بگویم که در اسپانیا همه چیز خوب بود و فقط می‌خواهم الان استراحت کردم و منتظر شرایط بمانم.