به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان که از روز سه شنبه 16 خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شده است، امروز (یکشنبه 20 خرداد) با هفت دیدار در شهرهای اوتاوا و ناگویا پیگیری می‌شود.

تیم‌های ایران و اسلوونی از ساعت 7:10 دقیقه و در سومین دیدار روز ششم در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان عطایی با شکست سه بر صفر مقابل حریف با یک برد و چهار امتیاز به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان داد.

شاگردان بهروز عطایی در سه ست این دیدار با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 23 نتیجه را به اسلوونی واگذار کرد تا پدیده جدید والیبال اروپا با سه برد و 9 امتیاز به کارش در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان دهد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها سه ناکامی برابر ژاپن، لهستان و اسلوونی تجربه کرد و با پیروزی مقابل چین به دست آورد و با کسب چهار امتیاز به کار خود در این هفته پایان داد.

هفته دوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیر پیگیری خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.