به گزارش اکونا پرس،

سید حجت کریمی در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه در خصوص حضور لوپز کارو در ایران و برگزاری نشست با این مربی عنوان کرد: پس از ورود لوپز به ایران، جلسه‌ای با ایشان برگزار کردیم تا از امکانات باشگاه استقلال بازدید داشته باشند. بعد از بازدید، یک جلسه دیگر بین هم انجام دادیم که مسائلی مطرح شد و ایشان بحث زیرساخت‌های باشگاه را عنوان کردند و تاکید داشتند که شرایط لازم وجود ندارد تا بنده به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای حضور پیدا کنم.

او با تاکید بر اینکه برای ما هم جالب بود که لوپز یک سری مسائل فنی را عنوان کرد، گفت: جای خوشحالی است که یک مربی خوب به ایران بیاید و این مسائل را به ما عنوان کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قرارداد همکاری با لوپز کارو امضا می‌شود یا خیر، اظهار کرد: نه؛ ایشان تشریف بردند و شرایط باشگاه مدنظر ایشان و مثبت نبود.

کریمی در مورد زمان اعلام سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز کرد: تا فردا (شنبه) نام سرمربی جدیدمان را اعلام می‌کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در مورد اینکه سرمربی جدید این تیم بین دو گزینه ایرانی انتخاب خواهد شد، تاکید کرد:  بله و تا روز شنبه اعلام می‌شود.

این اظهار نظر کریمی نشان می‌دهد که نهایتا تا فردا شب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال از بین جواد نکونام یا محمد ربیعی که دو گزینه ایرانی مورد تایید کمیته فنی این باشگاه هستند، انتخاب خواهد شد که گفته می‌شود شانس کاپیتان سابق آبی‌ها بیشتر است.

همچنین کریمی درباره برخی اخبار مبنی بر هزینه ۴۲۰ میلیاردی استقلال در فصل گذشته صحبت هایی ارائه کرد:

کریمی در پاسخ به سوال مجری برنامه که وی اعلام کرده است سقف بودجه را رعایت نمی کند، گفت: بنده نگفتم رعایت نمی کنم، هفته قبل هم شنیدم شما این را گفته بودید! ولی یک سری قراردادهایی که ما داریم، سال گذشته بسته شده است. قراردادهای ما در سال گذشته بسته شده است و با سقف بودجه امسال نمی خواند و روی این مبنا اعلام کرده بودم.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده است: هر چیزی که قانون تعیین کند را انجام خواهیم داد. بالاخره باید راهکاری پیدا کنیم تا قراردادهایی که سال گذشته بسته شده و از سقف خارج است را درست کنیم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد اینکه این باشگاه سال گذشته چقدر هزینه کرده است، گفت: سال گذشته، قرارداد بازیکنان در اصل حدودا.... (با مکث) حالا اعلام نکنیم بهتر است.

وی در پاسخ به اینکه هزینه های فصل قبل استقلال از مبلغ ۳۲۵ میلیارد بیشتر بوده است، گفت: بله درست است.

کریمی در مورد اینکه آیا هزینه ۴۲۰ میلیاردی استقلال درست است، گفت: به هر حال این هزینه ها روی سایت کدال است.

سرپرست درخصوص اینکه وی قبلا اعلام کرده است استقلال ۴۲۰ میلیارد هزینه کرده است، گفت: حالا من نمی خواهم وارد حاشیه ها بشوم و الآن بگویم. ولی بله، ۴۲۰ میلیارد درست است.