به گزارش اکونا پرس،

علی خطیر بعد از جلسه با مهدی تاج در بخشی از گفتگو با خبرنگاران در خصوص حضور دستیاران جواد نکونام توضیح داد: دستیار آقای نکونام هم انشالله یک دستیار بدنساز و ترینر هستند و بلیتشان تهیه شده و در مسیر هستند و امروز یا فردا به تهران می‌رسند و به تیم اضافه خواهند شد. در کنارشان یک پزشک هم به مجموعه استقلال اضافه خواهد شد و ایشان هم اسپانیایی هستند و به همراه آقای سسمار اضافه خواهند شد. 

مدیرعامل استقلال پیرامون وضعیت این تیم اظهار داشت: دوستان می‌دانند موقعی که ما باشگاه استقلال را تحویل کردیم، این باشگاه از نظر فضای اقتصادی و مشکلاتی که داشتند، شرایط خوبی نداشت. ما آرام آرام با کمک آقای جواد نکونام که الله وکیلی باید از او تشکر کنم، شرایط را بهتر می‌کنیم و کم کم از این مشکلات استقلال خارج شویم و یک فصل خوبی را برای باشگاه استقلال رقم بزنیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که چرا نکونام در جلسه با تاج حضور نداشت؟ عنوان کرد: من با آقای جواد نکونام اگر اشتباه نکنم دو هفته قبل یک جلسه با آقای تاج داشتیم و مشکلات باشگاه استقلال و برنامه‌هایی که در استقلال داریم و مواردی که فدراسیون می‌تواند کمک کند، مطرح کردیم. امروز قرار نبود آقای نکونام بیایند. البته من به خودش گفتم که اگر وقت دارد بیاید اما ایشان درگیر مسائل تیمی بود. حالا اگر لازم باشد در یک فرصت دیگر در آینده خدمت آقای تاج با آقای نکونام خواهیم رسید.

او در پایان گفت: من باید شهادت بدهم از زمانی که بنده وارد باشگاه استقلال شدم، هر زمانی که از او کمک کردیم ایشان نگاه پدرانه را داشته‌اند. من در فدراسیون هم بودم و می‌دانم نگاه آقای تاج حمایتی است و الان می‌توانم شهادت بدهم که ایشان همچنان این نگاه را دارند.