به گزارش اکونا پرس،

میرشاد ماجدی در گفت و گویی ضمن تشکر از کادر پزشکی تیم های ملی گفت: در ابتدا جا دارد این روز را به به تمام پزشکان کشور مخصوصا عزیزانی که برای فوتبال زحمت می کشند، تبریک بگویم. در روزهای گذشته، مراسم تجلیلی از این عزیزان در آکادمی ملی فوتبال با حضور پزشکان و فیزیوتراپیست های تیم های ملی انجام شد. باید قدران زحمات کادر پزشکی تیم های ملی باشیم. چرا که حمایت ها و تلاش های این عزیزان برای هر چه بهتر شدن شرایط بازیکنان تیم های ملی، بر کسی پوشیده نیست و این امر ارزنده است و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: از تلاش های دکتر امین نوروزی به واسطه حمایت و پشتیبانی از کادر پزشکی تیم های ملی در سنوات اخیر تشکر می کنم. همچنین به برادر عزیزم دکتر سیدالحسینی که ریاست کمیته پزشکی  را قبول کردند، تبریک می گویم.  امیدوار هستیم با حمایت های وی از کادر پزشکی تیم ها، شاهد سلامت بازیکنان باشیم. چرا که آنها عوامل اصلی یک تیم هستند.

رییس کمیته جوانان در ادامه درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی جوانان اظهار داشت: هفته آینده جلسه ای با رییس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم ملی جوانان خواهیم داشت. همچنین درباره نحوه استعدادیابی بازیکنان برای تیم های ملی پایه هم گزارشی ارائه خواهم داد و امیدوارم در این فاز برنامه ریزی شاهد شناسایی جمع تازه ای از چهره های آینده ساز فوتبال کشور باشیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره اردوهای پیش رو تیم ملی فوتبال گفت: امیر قلعه نویی ،سرمربی تیم ملی و همکارانشان مجدانه در حال فعالیت هستند و بازیکنان را در لیگ های داخلی و خارج از کشور زیر نظر دارند و عملکرد آنها را رصد می کنند. تیم ملی فوتبال کشورمان در روزهای 16 و 21 شهریور دو بازی دوستانه برابر تیم های بلغارستان و آنگولا برگزار خواهد کرد. بدون شک آماده‌سازی مناسب تیم ملی بزرگسالان برای این دو بازی، کلید اصلی موفقیت خواهد بود.

ماجدی در پایان تصریح کرد: باید از تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان غافل نشویم و برنامه ریزی دقیقی برای بانوان داشته باشیم. تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دختران شهریورماه در مسابقات مرحله دوم قهرمانی زیر 17 سال آسیا که در تایلند برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. همچنین تیم ملی فوتبال بزرگسال مان نیز در رقابتهای مرحله دوم انتخابی المپیک آسیا که آبان ماه در استرالیا انجام می شود. فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را بکار گرفته تا دغدغه‌های این تیم ها را جهت اجرای برنامه‌های موردنظر کادرفنی به حداقل برسد.