به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی تارقلی زاده درباره الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا از سیستم کمک داور ویدیویی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 24/2023 عنوان کرد: در نامه ای که از سوی ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردیم در آن عنوان شده که سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) برای فصل لیگ قهرمانان آسیا 24/2023 از مرحله گروهی تا فینال رقابتها الزامی است و تمام بازیها باید با این سیستم برگزار شود. در همین راستا تا چند روز آینده نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران خواهند آمد و از زیرساخت های ورزشگاه آزادی در تهران و ورزشگاه نقش جهان در اصفهان و همچنبن از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این دو مجموعه بازدید خواهند کرد.

تارقلی زاده در ادامه افزود: سایت ای اف سی به صورت رسمی برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرد که در آن میزبانی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس و نساجی مازندران و ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان مشخص شده است.

تارقلی زاده در پایان درباره وضعیت میزبانی از تیم های عربستانی گفت: از سال 2016 بازی های نمایندگان ایران و عربستان در زمین طرف برگزار می شد. این موضوع در کمیته مسابقات ای اف سی باید تصمیم گیری شود و در نامه دریافتی که ما در این زمینه داشتیم، مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان را تا روز سه شنبه 5 سپتامبر (14 شهریورماه) اعلام کند.